Wednesday, September 12, 2012

Wordless Wednesday #7



till then, Annyeong!!

16 comments :

  1. betul. masing2 saling memerlukan.. =)

    ReplyDelete
  2. betul tu. tibe tibe je rindu kat kawan df. :( huhuhu

    ReplyDelete
  3. bella: that's true.. =)

    miz ruha: hehe.. kan?

    aisya: =) hehe.. sgt2 memerlukan..

    df: zz pun sme.. hehe

    ReplyDelete
  4. wahh mksud mendalam..jauh dimata dekat di hati, cewahh, ehehe

    ReplyDelete
  5. siti naqiah: hehe.. betul2.. jauh di mata dekat di hati.. :)

    ReplyDelete
  6. kenape tgn dgn mata kenape tak tgn dgn kaki ke?

    ReplyDelete
  7. alorr...kawaiii nya pic tu. Best fried are forever .

    ReplyDelete
  8. hai...

    jemput ke my giveaway
    http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-mau-novel-dari-onenie.html

    ReplyDelete
  9. attototo cml jer gambar tu..

    entry dari sya :
    http://chot91.blogspot.com/2012/09/ceritakubahagiakukebahagiaanku.html

    ReplyDelete
  10. yeahh :) mendalam betol maksud die.. kikiki

    ReplyDelete
  11. kdg2 ada sahabat yg ermmmm....entah

    ReplyDelete
  12. duniafana: sbb kalau tangan kita luka, mata yang akn menangis, dan bila mata menangis, tangan yang akn menghapuskan air mata.. =)

    michelle hopell: betul.. friendship forever

    nur aisyah:hehe.. mmg kawai..

    one_niezuka: hai..

    chot ok: hehe.. comel kn?

    teha: betul2... =)

    tirahzairi:sbr je lah.. mmg pun. x sume yg kite nk kite dpt kn?

    nuzul hairi: hehe..bgus2

    ReplyDelete

Feel free to comment..
Really appreciate it!!
Syukran,Kamsahamnida,Terima Kasih, Arigato Gozaimas, Thank you.

Change is never easy. You fight to hold and you fight to let go!
 

Zierwa Zainal Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork