Wednesday, April 25, 2012

SAINA SUMMER CAMP



mnggu ni zz bakal menerima kehadiran 
adik ipar angkat untuk tumpang tidur + mandi di bilik zz
untuk program SAINA SUMMER CAMP..*sigh..
pelajar2 tingkatan 5 sek men sains pokok sena..

actually, x nk terima pun sbnrnya..
tapi zz yg sem 2 ni wajib ambil sorg satu..
erm.. sbb minggu ni zz sgt bz.. x bpe nk ada dlm bilik...
ntahla.. mmg x terlayan la rasanya.. 

dan yg paling penting.. zz x thu nk bg dia tido kt ne..
harap2 die comel2 macam zz..haha...
sbb boleh bgi dia tidur sebelh...
harap2 zz dpt adik angkat yg ok.. (doakan ea)

dah lme rse ada adik2 angkat ni.. last ada masa form 5 dlu..
kdg2 bila difikirkan mcm kelakar pun ada.. hehe..
tpi x pelah..
moga Allah kira apa yg zz buat ni sebagai satu amal ibadah untuk zz kn?
setiap apa yg berlaku mesti ada hikmah nya kn? :)
Allah maha mengetahui..

" Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui. (Surah. Al Baqarah:216)"

3 comments :

  1. wahh...dpt adik angkat..mesti best !!

    ReplyDelete
  2. WL yang pertama tu. kira u ANC la eh?

    ReplyDelete
  3. Liza RAzak..:)

    Safiah Ibrahim: :) kurang faham la.. hehe

    ReplyDelete

Feel free to comment..
Really appreciate it!!
Syukran,Kamsahamnida,Terima Kasih, Arigato Gozaimas, Thank you.

Change is never easy. You fight to hold and you fight to let go!
 

Zierwa Zainal Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork