Thursday, July 26, 2012

Result oh Result



Alhamdulillah..hari ini result keluar..
 zz x thu nk ckp mcm mana result zz..
tapi sbnrnye result zz jatuh.. huhu..
zz dah usaha sebaik mungkin. walaupun sebenarnya zz rsa kecewa jgk
tapi zz thu Allah tak uji zz dengan sesuatu yg zz x mampu..


zz pujuk hati zz dngan kata macam ni:

Allah lebih mengetahui apa yang terbaik. Allah mengajar hambaNya dengan memberikan dugaan dan cabaran.. Jangan mengeluh tetapi berbaik sangkalah dengan Allah kerana masih lagi dalam perhatian Allah..Hanya Allah yang lebih mengetahui.. ada Hikmah yg tersembunyi... erm..
tapi result yg zz dpt insyaAllah tidak akan  melemahkan smangat zz untuk teus berjuang
pada semester 3..
doakan zz ye.. =) 
Fighting!! 

Annyoung!!

13 comments :

  1. line nak cek result2 sangkut kan..gram..

    ReplyDelete
  2. Pencinta pink: mmg pun..sngkut lme pulk tu.. adoi..

    ReplyDelete
  3. Zierwa belajar apa? Rasa asam garam dalam pelajaran la result naik turun, yang penting study dengan ikhlas. ^__^

    ReplyDelete
  4. Arham Md Ali: amek kos islamic finance and banking.. btul tu. terima kasih ye.. =)

    ReplyDelete
  5. sabar kak.. yg penting akak berusaha lagi kuat yerk.. dugaan dr ALLAH sbb ALLAH sayang akak..
    http://chocolateholic4eva.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. biasa la tu... semua orang sibuk nak semak result... line mesti busy punya... apapon tahniah dengan result yang diperolehi... sem depan jom pulon lagi... saya pon dapat result besa2 ja... sedih :(

    ReplyDelete
  7. Ramadhan kareem <3

    p/s:jgn putus asa dgn result tu! usaha lagi! gambatee

    ReplyDelete
  8. xpe dear..kadang2 Allah bg kejayaan dab kegagalan adalah 1 ujian..teruskn beruasaha..
    :]mungkin bukn rezeki zz sekrg..mungkin akan ada masa akn dtg..:]

    ReplyDelete
  9. Nur Atiqah Mohd Zaki: terima kasih dik.. =)insyaAllah.. berusaha lagi untuk tingkatkn kpd yg lebih baik.. doakan jgk ye..

    Kotak Mancis:terima kasih.. mmg kene pulun pun..

    umairah safiyyah:Allahu Akram.. terima kasih ye...

    jiakretifelt: btul2.. zz sokong sgt2. :)

    ReplyDelete
  10. xpa cik zz,
    sem depan jom sama-sama kita usaha lebih sikit.

    chaiyok2x ^^

    ReplyDelete
  11. farahazyanti:btul2.. fighting!!!

    ReplyDelete
  12. u can do better dear.. try again next sem.. i believe u can do the best.. all the best!
    huda pn sedih, result huda pn jatuh.. kawan2 kelas huda yg lain ramai yg naik mendadak.. ;( sedih la jgk..
    nk wat cmne, usha lg lbih la next sem, mgkin Allah nk bg yg lbh baik tuk kite lps ni kan.. ;)

    ReplyDelete
  13. wardah: i know.. thanx for support.. sme goes to me.. amiin.. hopefully like that.. =)

    ReplyDelete

Feel free to comment..
Really appreciate it!!
Syukran,Kamsahamnida,Terima Kasih, Arigato Gozaimas, Thank you.

Change is never easy. You fight to hold and you fight to let go!
 

Zierwa Zainal Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork