Tuesday, August 16, 2011

Aku terluka...

aku dah cube sedaya upaya untuk buang ape yg aku rasa..
tp hri ni ak betul2 rse mcm terluka..ape x mampukah aku??
walaupun korg x pernh nk ingt aku...x rindu ak..x pernah rse bile ak x de..
ak harap sgt yg ak ttap ade dlm doa kalian...seboleh2nye ak da cube elak..
makin dielak..makin dtg...akhirnya...hr ni ak da x mampu..
ape yg perlu ak buat??kau abaikan sje..pandang dgn endah x endah..
lepas ni..ak da x kesah...ape tidak layakkan ak untuk dikira sbg seorg shbt??
oowh..terlupa...ak x reti btul nk jga hati org..nk buat org suke..nk buat semuanya..
tak reti agaknya ak nk menghargai..sehbes boleh ak cube untuk berbaik sangka..
ak thu sbnrnye x ptt ade rse putus asa tp ntahlah..moga Allah beri ak kekuatan utuk ak hadapinya..
ak terpikir..adakah ape yg ak rsa hnga mngganggu kerje2 kalian??tahla..mungkin rsanye..
akhirnya..ak da x kesah untuk pikir ape korg buat ak rsa skit.tp yg penting..moga Allah ambil peduli tntg ak..

~zierwa zainal~
Moga ALLAH redha..

2 comments :

  1. nape ni syg...??? la tahzan....dunia ni xlayak utk ditangisi~pa pe pon...be strong~chill..!! n think positive is better~^^

    ReplyDelete
  2. huhu,,,sedih la...thanx a lot dear..pray for me k..miss u a lot

    ReplyDelete

Feel free to comment..
Really appreciate it!!
Syukran,Kamsahamnida,Terima Kasih, Arigato Gozaimas, Thank you.

Change is never easy. You fight to hold and you fight to let go!
 

Zierwa Zainal Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork