Monday, June 21, 2010

~ALLAH izin~

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..
kerja2 saya da selesai..

cume tinggal lagi dua sahaja..

  1. assignment fiqh muamalah
  2. assignment marketing group
bertungkus lumus sy menyiapkan
dan minggu lepas tido sy hanya pada pukul 2.30 pgi..

dan minggu ni sy boleh tido lena..
hehe...
tp skrg 
sy sdg sibuk menyiapkan QUESTIONNAIRE untuk masukkn data

doakan saya agar Allah permudahkan..

td sy begitu terkilan
semalam sy mengedarkn borg2 QUESTIONNAIRE
kepada pelajar2 dan telahpun berpesan
agar menghantr hari ni
tapi ALLAH izin 3 org x hantar tanpa ungkapan MAAF..
dalam hati saya rasa sedih sgt2..
orang yang saya harapkan tapi telah pun membuat saya gembira terkilan..

masa untuk membuat RESEARCH PROPOSAL semakin suntuk...
orang lain semua buat dlm masa sethn 
tp kita org dlm 3 bulan lebih shj..
x pe lah..
semuanya da terjadi...

semoga ALLAH permudahkan urusan saya...

Wassalam

0 comments with Love :

Post a Comment

Feel free to comment..
Really appreciate it!!
Syukran,Kamsahamnida,Terima Kasih, Arigato Gozaimas, Thank you.

Change is never easy. You fight to hold and you fight to let go!
 

Zierwa Zainal Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork