Saturday, May 15, 2010

Award 1#

Assalamualaikum..


hari ni bukak blog
tgk kat shoutbox dapat award..
huhu..terharu sungguh la..


macam x caye pun ade..
ni la award yg sy dapat dari encik EDDY




sebab ape sy terharu sangat?
sebab ni adalah award saya yang pertama...
saya tak la kreatif untuk menjawab soalan2
berkenaan dengan AWARD ini..
tapi saya cuba ye...




:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENSIL

kita semua mempunyai idea untuk menulis
tapi setiap orang lain caranya..mungkin pada orang lain gaya penulisan saya
agk kolot or what ever u think
but..for me..
ia adalah yang terbaik saya catatkan segala perjalanan hidup saya
berada di muka bumi ALLAH ini..

FILEM YANG BERGERAK

menerangkan bahawa kite semua mempunyai filem
yang tersendiri..begitu juga dengan saya..
cerita kita adalah filem kita..
kita lah pengarahnya..kitalah pelakonnya..
jadi award ini adalah untuk pelakon2 yang terbaik
yang membuatkan filem2 mereka menjadi yang lebih baik..

LOGO BULAT


tak berapa pasti yang itu apa..
mungkin terlalu sronok dapat award kot..
haha..mengarut2..

tak tahulah betul ke x jawapan saya..huhu..

nak bagi AWARD ini dekat

1.cik iqa
2. mr zeroland
3.muzakkir
4. aq naim
5. naj hebat

Wassalam..

6 comments :

  1. saya juga ingin beri award pada anda..ambil di en3 saya..

    nice blogger award utk org yg selalu singgah komen blog saya..tenkiuk2..

    :)

    ReplyDelete
  2. tukang kata:thanx..nnt i balas..hehe

    dkama:jawap2 ape?

    ReplyDelete
  3. saya pun dapat jugakk! besh kann? kan? ;D

    nak tgk apa yg kamu sudi komennn = BLOG PALING MENYENGAT

    ReplyDelete

Feel free to comment..
Really appreciate it!!
Syukran,Kamsahamnida,Terima Kasih, Arigato Gozaimas, Thank you.

Change is never easy. You fight to hold and you fight to let go!
 

Zierwa Zainal Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork